måndag 3 november 2008

24hour businesscamp, SEO-serier och Spotify-invites

  • Ted Valentins projekt 24hourbusinesscamp har fått en blogg där alla deltagare har fått login till att bidra. Den spännande frågan är: Vad händer när man sammanför 20-talet människor på en skärgårdsö en vinterdag under 24 timmar där de var och en ska skapa en webbtjänst? Mindpark sponsar och berättar på sin blogg varför. Mitt namn finns med på lista av anmälda - Tanken är jag som en hobbygrej ska försöka realisera en sak som jag gått och tänk på rätt länge. Vad, tänker jag inte säga ännum men det har att göra med min och min biologlillebrors samtal om att använda web2.0-teknik för att göra en iaf liten insats för miljön. Frågan är om det kommer att gå. Domännamnet är iaf reggat! :)
  • RankedHard har under sin avdelning Comical Posts serie-strippar med SEO-tema. Rätt roligt... uppdateringsfrekvensen är typ en per månad dock. På ett liknande tema - SEO-forum ska ha höstträff.
  • Har du inte kommit igång med Spotify ännu? Skriv en kommentar här eller maila din epost så kan jag bjuda in dig (så länge lagret räcker!) Här bloggar DJ Sleepy om Spotify som han verkar riktigt förtjust i, och ingen missade väl hur Expressen gav bort 4000 invites härom veckan.

65 kommentarer:

Simon Wall sa...

Spotify inbjudan har jag letat efter länge. Har du en över så tar jag gärna emot en.

TACK!

Martin sa...

I så fall är det din lucky day - Vad har du för e-post Simon?

amelie sa...

jag håller med simon! är sjukt nyfiken på spotify, och tar också jättegärna emot en om du har kvar!

:)

Anonym sa...

Har du nån mer inbjudan så vill jag gärna ha en med! Jag mejlar dig min mejladress.

Unknown sa...

För en inbjudan till Spotify skulle jag sälja min mor till plågsamma djurförsök ;-)
/MC magnus.carlsson.se@gmail.com

Anonym sa...

Jag tar tacksammt emot en invite om du har kvar!
emanuel.k(at)bredband.net

Simon Wall sa...

Oj tackar!!

Du kan skicka den till tillsimme@hotmail.com

Stort tack!

mowa sa...

Men hej, jag heter Mona och om det finns en liten, liten spotify-invite kvar så får du gärna skicka en till monawallin69@gmail.com.

Nog för att jag nu känner mig som tiggerska på smutsig gata, men det är det värt.

Anonym sa...

hej martin
har du en invite över så vore de guld . du får gäna skicka den till henke_1989@hotmail.com
tack :)

Anonym sa...

Jag tar gärna emot en invajt

Unknown sa...

Spotify skulle vara kul att testa om du har några inbjudningar kvar.

Nice sa...

Skicka gärna en invite Martin,

Mvh
Niclas Cederlund
(förnamn).(efternamn)@gmail.com

Anonym sa...

Finns det någon invite kvar måhända? Sjukt sugen.

skogsmullen at gmail

Pelle

amelie sa...

glömde ju lägga in min email! gör det för säkerhets skull..
amelie_j@hotmail.com
ha det!

Anonym sa...

Om det finn invites kvar så tar jag gärna emot en. Kul!
Har testar deezer.com några gånger och den fungerar helt ok. Ska bli kul att se hur Spotify fungerar.

Maila gärna till cj.farnstrom@gmail.com

Martin sa...

HEJ!

Invitesen är nu slut och det var först till kvar.

Får jag många nya framöver så ska jag komma igår er andra.

Hälsningar Martin

Anonym sa...

Synd att de tog slut så snabbt:)! Programmet verkar ju suveränt! Får du några fler tar jag gärna emot en:). oscarlindfors@live.se

Anonym sa...

får du nogån mer över tar jag gärna emot 1 =) mwh! frasse (frasse120@hotmail.com)

Anonym sa...

Jag har letat i typ 1 månad nu efter en spotiy invite.. skulle bli så himla glad om någon kunde sicka en till mig :D

min mail är: active@live.se

peace!

Anonym sa...

Hej!

jag tar väldigt gärna en också:
brodden71@hotmail.com

Martin sa...

Hej!

Nu har jag skickat ut 5 nya inbjudningar, samt försökt skicka till många av er andra som skrivit här men som redan hade kommit in.

Fortsätt gärna att skriva er epost ifall ni vill ha invites så hoppas jag att jag får fler framöver!

Hälsningar Martin

CJ sa...

Christmas came early this year! A Spotify invite is on the top of my list!!

Har du någon kvar så önskar jag mig en.

CJ sa...

Glömde lämna e-mail:
cj.farnstrom@gmail.com

Anonym sa...

TACK så jätte jättemycket!
du har gjort min dag! anar inte så länge jag väntat!du förtjänar en PUSS

Unknown sa...

Heisann! Jeg er en nordmann på utgikk etter en Spotify-konto! Setter svært pris på om jeg fikk en :)

På forhånd takk ;-)

Gus sa...

Hej Simon,
Jag skulle grymt gärna vilja ha en inbjudan till Spotify.

Hoppas att du har några kvar!!

Gus sa...

Glömde även jag att lämna min email:
guspersson@hotmail.com

CJ sa...

Tack så mycket!!!!

Anonym sa...

Jag tar tacksamt emot en invite om du har kvar?

shark_man17@hotmail.com

Hälsningar
Your biggest fan :)

Anonym sa...

Om du fortfarande har några kvar så tar jag gärna en jag med

MVH Patrik

popeen@live.se

Unknown sa...

Tjena Martin! Förstår att invitesen förmodligen är slut, men är väldigt sugen på att prova Spotify så jag ger det ett försök och skriver min e-post här ändå. Skulle vara väldigt tacksam för en invite.

Tack på förhand!

/MVH
langstrom[at]gmail.com

Anonym sa...

Tja! Jag har ett tag nu kikat in det här spotify o kommit fram till att det är nåt som ligger i framtiden för oss musikälskare. Så skulle uppskatta väldigt om man kunde få en invite.

Mr_IronMaN_mr@hotmail.com
Tack på förhand

Anonym sa...

Åh , jag skulle bli väldigt väldigt VÄLDIGT glad över en spotify-invite. det är verkligen ett framsteg för tekniken, det gör det lättare för privatpersoner att lyssna på den musik dom vill utan att ladda ner olagligt, vilket också gynnar musikbranchen! ser verkligen fram emot att pröva det här! snälla ge mig en invite <3 kram // Clara

Anonym sa...

och här är min emejl, glömde skriva den! Claraaa_92@hotmail.com ^^ tack på förhand!

Anonym sa...

Hej!
Om det är så att du skulle få tag på fler invites, så skulle jag bli jätteglad om jag kunde få en! :)
Min mailadress är ebbahallberg@hotmail.com
Kramar

Johanna Solgren sa...

hej

inte så att du så att du har en inbjudan över, skulle bli jätteglad om jag fick en

min mail är hannissolgren@hotmail.com

Anonym sa...

får gärna en invite.. jappman6@hotmail.com

Anonym sa...

Om du har nån inbjudan kvar så blir jag jätteglad :)

Submarine.8@hotmail.com

EricJacobson sa...

Hej, skulle jättegärna vilja ha en invite
ericjacobson_@hotmail.com

Tack!!

Anonym sa...

Hej tar gärna emot en inbjudan om du vill ge mig en! Tack i såfall! :D

Epost:
dummen_carro@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill ha en :(
s_b-c@hotmail.com

Anonym sa...

Hej! :) Skulle väldigt gjärna få en, om det finns kvar!
raxo92@hotmail.com

Anonym sa...

Har letat efter en Spotify invite jätte länge nu :(. skulle vara kul om man fick en :) Fritte_93@hotmail.com

Anonym sa...

Förstår att invitesen troligtvis tog slut för ett jäkla tag sedan, men om det skulle finnas en chans att få det underbara programmet är det iallafall värt att testa, försökt med allt verkligen. Tar gärna emot en invite :)

Anonym sa...

Förresten min email är följande:
Gizzi_gurk@hotmail.com

Anonym sa...

Jag kanske är lite sent ute nu, men jag skulle så hemskt gärna vilja ha en spotify-inbjudan. Min mail är: thaysen_sarah@hotmail.com

Anonym sa...

spotify invite, tack? :)
westin._hotmail.com

Nellie sa...

plzz kan du ge mig en invite!! jag har letat så jävla länge efter ngn som kan hjälpa mig men jag hittar ingen :'( plzz help mee

nellie-93@hotmail.com

tack så jäääääääkla mkt om du ger mig!!!

Anonym sa...

Jag antar att jag är VÄLDIGT sent ute... men det är värt ett försök, en invite skulle sitta SÅ fint! :) Ha det bra.

Anonym sa...

Jag har letat i nog 2 dagar sträck nu efter spotify invites. När jag såg denna sida så trodde jag att jag skulle få en chans till. Skulle väldigt gärna vilja ha en spotify invite vore väldigt schysst! Tack Martin Spanar, din blogg rockar!!
jeppe_almqvist@hotmail.com

Jesper Persson sa...

Hejsan! Knappast några invites kvar va?

jesper(at)halmstadvip.se

Mvh / Jesper

Jakob! sa...

Tjena! Spotify verkar coolt! har letat mkt, men ingen skatt hittad. Skulle bli skit glad om jag fick en!
mail: jakob_93@live.se

Tack!

Michael sa...

Jag skulle JÄTTE gärna ha en spotify inbjudan och har letat efter en i åratal.. Snälla Martin, fixa en spotify invite till mig så är du världens bästa människa.

TACK!

m1ck0s@live.se

Anonym sa...

Jag tycker om din blogg, den ligger i favoriter! ;D
Jag skulle jätte gärna vilja ha en spotify inbjudan också om du har några kvar för den delen.

Anledningen är att jag inte vill ladda ner musik, för att kunna höra den, utan bara med några sekunder ha den gratis framför mig o:

Maila mig gärna: esztronela@hotmail.com

Anonym sa...

Spotify inbjudan har jag letat efter länge. Har du en över så tar jag gärna emot en.

TACK!

ad_anna@hotmail.com

Adam sa...

Tja Martin. Schysst blog btw och jag såg att du har gett ut lite invites till spotify. Om du får någon över så är jag tacksam att ta emot en.

Kerfstedt@hotmail.com

Suset sa...

Pleaze, invitea! susalfri@hotmail.com

Unknown sa...

Har letat efter en inbjudan länge....finns det några över skulle jag gärna ta emot någon utav dom.

Unknown sa...

Oj glömde lämna e-mail = ottosson95@live.se

Anonym sa...

väldigt trevlig blogg till att börja med, jag har letat överallt efter en spotify invite men utan framgång och skulle bli väldigt gla om du hade en till övers,
daniel.nilsson@rosell.se

Emmeli sa...

Ok. Jag vill verkligen ha en inbjudan.

Har letat överallt och var nära på att få virus!

Är jätte nyfiken jag också :D

Sä jag vill gärna ha en :)

Anonym sa...

Juste! E-posten: emlanr@hotmail.com

Anonym sa...

Ehe. Förlåt men. Emmeli och emlanr är samma person ;)

Martin sa...

Hej Emmeli, nu har jag tyvärr slut på Spotify-invites. Hoppas att det löser sig ändå!

Hälsningar Martin

Martin sa...

Emmeli och ni andra - nu öppnar Spotify för alla, det behvös inte längre invite: http://www.expressen.se/prylar/1.1992664/spotify-oppnar-upp-for-alla

 
Clicky Web Analytics