torsdag 16 juli 2009

Diverse torsdagslänkar

När andra i sommartider tar bloggsemester försöker jag hålla fanan uppe - i alla fall nödtorftigt. Idag är det ju torsdag, så vad passar då bättre än några torsdagslänkar? Här är några saker som har fått mig att höja på solglasögonen eller sätta svalkande drycken i halsen:
  • I så fall kanske du behöver en logga och Tomas designar varje dag en logga gratis med en film/TV-twist. Generöst och kul! Skicka in önskemål som tweet.
  • Listan som Joakim länkade till med snygga iphoneappar kostade mig just 17 dollar :) (Nåja.. kanske kan motivera det eftersom jag nu på nätterna nu sitter och försöker ta mig i kragen och skriva den där sista uppsatsen på Handels. Ämnet har just att göra med pricelasticitet i Appstore mm. Tipsa gärna ifall ni har bra länkar på statistik och annan matnyttig info.)

Inga kommentarer:

 
Clicky Web Analytics