söndag 17 februari 2008

Taggat bloggen

Nu har jag tagit mig i den berömda kragen och kategoriserat innehållet på bloggen. Till höger ser ni hur exempelvis bokrecensioner samlas för sig, länktips under en kategori samt mina egna tankar under rubriken spekulerar.

Hoppas att det kommer bidra till bättre följande av röda trådar, bidra till ökat korsrefererande, samt föra med sig att en del gamla inlägg inte försvinner helt!

  • Bytte även ut delar av blogg-rullen nedan som inte var upp-till-datum (nä vet, så skriver man inte). Vill du tipsa om din blogg så skicka ett mail.
  • Är du här för första gången så adda mitt rss-flöde till din läsare så lovar jag att försöka skriva bra grejer.
  • Vill ni stödja den här bloggen så klicka här, sajna sen upp er på SJ:s auktionssajt så stödjer ni med 10 sekunders arbete mitt ivägskenande kaffekonto. :)

Inga kommentarer:

 
Clicky Web Analytics